zaterdag 17 maart 2012

Terugblik Snoekseizoen 2011-2012

Geen lang verhaal. Een filmpje, of beter gezegd een diaserie, toont mijn vangsten van het afgelopen seizoen doodaasvissen. Ik moet de niet-rockers wel even waarschuwen. Het filmpje wordt namelijk begeleid door een dynamisch rockende drummer, een stevig potje gitaarwerk ondersteund door een denderende baspartij. De zanger zingt niet over snoeken. Luister dus maar niet naar de tekst. Ben jij echt antirock, zet dan het geluid van je pc uit en zet je eigen radio aan, of doe je raam open en luister naar de flirtende vogelgeluiden. Smaken verschillen ;)


5 opmerkingen:

  1. Hi Koen,

    Lijkt me een geslaagd snoekseizoen geweest. Knappe bakken en mooie plaatjes. Succes met de karpers.

    Grtx,

    FER

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat was even lekker wegdromen bij het filmpje,alles zo herkenbaar en mooi hoe die dobber daar plotseling weg duikt...de muziek viel me trouwens nog reuze mee ,ben niet direkt s`werelds grootste rockfan maar het past uitstekend bij het filmpje wat mij betreft.Je hebt een partij mooie vissen op de kant gekregen,en je hebt volgens mij niet veel te klagen over het afgelopen doodaas seizoen.Zelf ben ik maar 1 keer geweest,maar toen moest ik op een plek zitten die niet mijn keuze was maar dat kwam doordat je aan de kant waar volgens mij de snoeken lagen op dat moment niet mocht zitten met je visgerei...met 3 dagen voeren hoopte ik nog wel om de snoek toch hier ook aan het azen te krijgen doch zonder resultaat.De les hieruit is dan ook dat je beter niet op een plek kan gaan vissen waar je de vis ook eigenlijk helemaal niet verwacht ,en het afdwingen door middel van een voerplek schijnt dan toch niet te werken.Niks gevangen wel wat geleerd!Maar nu is het hoofdstuk karper weer aangebroken en jij ook succes daarmee Koen. Greetz ! Dennis.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Da's een mooi document geworden Koen. Ik zit toevallig net zelf een filmpje te kijken dat ik ooit in 2004 maakte en het is echt tof om weer te zien. Die dobber die weg-'plopt' is echt gaaf. En wat een partij van die lange lijers heb je gevangen man. Top. Succes met de 'kerp'!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goh knap seizoentje zeg, de resultaten spreken voor zich! Ook ik vind het echt kicken die dobber onder zien gaan. Hopelijk gaat het net zo lekker straks op karper ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @FER: Ben zelf ook tevreden hoor. Jij ook succes dit seizoen!

    @Dennis: Ik heb dezelfde ervaring. Voeren heeft bij doodaasvissen meestal geen zin als de snoeken zich van nature niet op de aan te voeren stek ophouden. De stekkeuze blijft het belangrijkste en daarna kan het voeren een beetje helpen. Jij ook veel succes dit seizoen :)

    @Rolf: Bedankt hoor :) Lijkt mij ook leuk om later dit soort filmpjes weer terug te zien. Ben dik tevreden met het resultaat. Nu maar hopen dat het karperseizoen ook zo mooi gaat worden.

    @Tsak: Mooie opname hè, van die dobber. Als visser geeft dat een bijna onbeschrijfelijk gevoel :) Leuk dat je weer reageert Tsak!!

    BeantwoordenVerwijderen